Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

На Дзятлаўшчыне прадаўжаецца рэалізацыя шматлікіх праектаў па навядзенні парадку на зямлі і рамонце аб’ектаў раёна. Пра тое, навошта патрэбна і як ідзе рэканструкцыя моста праз раку Дзятлаўка, расказаў намеснік начальніка аддзела № 1 спецыялізаванай інспекцыі дэпартамента кантролю і нагляду за будаўніцтвам Васіль Вішнеўскі:

– Нядаўна мы правялі чарговую інспекцыю работ на аб’екце “Рэканструкцыя моста праз раку Дзятлаўку на кіламетры 77,89 аўтадарогі М11/Е85 “Мяжа Літоўскай Рэспублікі – Ліда – Слонім – Быцень”. Заказчык – РУП “Гроднааўтадар”, генеральны падрадчык – РУП “Мостабуд” у асобе свайго філіяла – будаўнічага ўпраўлення № 7; субпадрадныя работы ажыццяўляе ДБУ № 24 г. Ліда. Работы былі распачаты ў верасні 2024 года і павінны быць завершаны ў верасні 2025-га. У рэалізацыю праекта ўключана як будаўніцтва новага моста і дэмантаж існуючага, так і пракладванне падыходаў да яго. Агульная будаўнічая працягласць аб’екта 830 метраў. Каштарысны кошт работ – каля 6 мільёнаў рублёў, палова ад гэтай сумы – кошт моста і спадарожных работ. Цяпер рух ажыццяўляецца па аб’язной дарозе.

– Якім будзе новы мост і на якім этапе работы па яго ўзвядзенні?

– Запланавана будаўніцтва аднапралётнага моста даўжынёй 24 метры. Яго стварэнне абумоўлена некалькімі фактарамі. Першы – экалагічны: новы мост не будзе перашкодай для шляхоў міграцыі фаўны. З другога боку,  пасля завяршэння будаўніцтва будуць задаволены неабходныя патрабаванні бяспекі, забяспечаны тэхнічныя характарыстыкі для магістральнай аўтадарогі М11. Грузапад’ёмнасць моста сучасная, высокая: дапушчальны пропуск калёснай тэхнікі з максімальнай нагрузкай на вось 14 тон або адзіночнага цяжкавеса вагой да 112 тон. Ужо выкананы каля 45 % ад агульнага аб’ёму работ. Цалкам дэмантаваны існуючы мост, заканчваецца ўзвядзенне апор.

– Падзяліцеся вынікамі чарговай інспекцыі аб’екта.

– Нядаўні агляд – чацвёрты ў межах дзеючага заканадаўства Рэспублікі Беларусь. Можна сказаць, што ў цэлым на аб’екце забяспечваецца здавальняючая якасць будаўніча-мантажных работ, іх тэхналагічная паслядоўнасць, выконваюцца арганізацыйныя моманты, звязаныя з культурай вытворчасці, арганізацыяй будаўнічага гарадка. Тым не менш, комплекс работ вялікі, і ў некаторых момантах былі выяўлены адступленні ад праектнай дакументацыі, парушэнні арганізацыйна-тэхнічнага характару. У прыватнасці, гэта вядзенне вытворча-выканаўчай дакументацыі. Па выніках праверкі будзе выдадзена прадпісанне і ўстаноўлены тэрмін для выпраўлення недахопаў.

Наталля АВЯРЧУК

Подписывайтесь на телеграм-канал «Дятлово ОНЛАЙН» по короткой ссылке @gazeta_peramoga

#мост #дороги

Похожие публикации