Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Приложение “Мобильный мастер” для организаций ЖКХ тестируют в Минске, сообщил главный инженер ГО “Минское городское жилищное хозяйство” Юрий Кукашук.

Первыми на новую форму работы перешли в ЖЭУ-5 Заводского района Минска.

Приложение установлено на смартфоны рабочих по комплексному обслуживанию зданий и сооружений. Заявка, поступившая на короткий номер 115, сразу направляется непосредственному исполнителю.

“Во время пилотного проекта мы изучаем отзывы работников, мнения, что нужно усовершенствовать”, – отметил Юрий Кукашук.

Мобильное приложение “Мобильный мастер” разработало КУП “Центр информационных технологий Мингорисполкома”. После завершения тестовой эксплуатации нового сервиса в Заводском районе опыт планируется распространить на все ЖЭУ столицы.

Система ЖКХ Минска располагает тремя каналами коммуникации горожан с жилищно-коммунальными службами – портал 115.бел, контакт-центр с коротким номером 115 и чат-бот.

БелТА

Оставить ответ

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Похожие публикации